2013年9月5日 星期四

2013絲襪花藝~我愛花花世界


今日帶大家遊花園,賞荷塘。

荷塘上不是鴛鴦,
而是幸福的吻天鵝,
山伯與英台翩翩飛舞在荷間,
荷風消夏芙蓉吐艷,
蛙兒整天呱呱呱
【借老師大製作分享】


Stella製作的天愛小姐
早前已經和大家見過面了!


天愛小姐天生麗質,
有一雙會說話的大眼睛,
一對長長濃密而捲曲的眼睫毛,

還擁有豐滿迷人的體態!

 


牡丹花下死做鬼也風流!衷哉!


木棉花被譽為英雄花,
世間之樹,人間之花。




蘭花清秀,是花中四君子之一。
 

紅玫瑰象徵愛情,

為萬中之女王,
戀愛中的人所鐘愛。



37 則留言:

  1. Stella 姐,你真係多才多藝咯,佩服。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai,多謝你!
      哈哈!火鳳凰其實原來係火麒麟!

      刪除
  2. 回覆
    1. 賴蝦毛的情人嘛!當然俏麗可人!

      刪除
  3. 你好叻,分身有術,可以做咁野.

    回覆刪除
    回覆
    1. EE,有取捨架!太忙了,6月已經放棄玩咗三年多fb的遊戲喇!很不捨得!

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝吳獅皇再來探我,真有心了。

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 利利,歡迎你!
      睇到亂曬亂???頭痕????
      怎麼利利不是賞花人麼?!

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. 原來你的回應欄一樣冇回覆的, 要來這一PARK回, 我見一休佢有O架! 唔知點整呢! 又冇更新通知咁啊!

    回覆刪除
  13. 何解上天賜與 Stella 的手藝可以這麼精湛?拍攝又了得...

    回覆刪除
    回覆
    1. 光蹤,多謝上天賜我時間,兒女長大,我有番自己時間學習、享受自己的興趣!

      刪除


  14. 多謝吳獅皇再來探我,真有心了。

    回覆刪除
  15. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. Philip CHU 多謝你!我只享受自己的興趣!

      刪除
  17. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  18. 宗姊好,百厭嚟探姊你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝百厭有心!我等緊做你筆下的影后!

      刪除
  19. 原來留到喎!嘻!火姐姐你好!

    回覆刪除
  20. Hello ,Stella 花花好靚,哈哈,鵝仔好Q!寫咗新小說,得閒睇睇。http://celingwine.blogspot.com/2013/09/yahoo-blog-blog.html


    回覆刪除
    回覆
    1. 調酒師天花,會寫小說、調酒、畫畫、煑美佳餚......請繼續補充呵!

      刪除
  21. 肥荷唔真係蠢蠢呀!
    呵呵呵!我加咗你,你請食飯喇!

    回覆刪除

大梅沙海濱公園&甘坑古鎮

 2024-1-16 深圳大梅沙新車站的便利,也吸引我與幾位好友同遊 。 新車站 皆以藍、白色為主色調,鯨魚雕塑作 大堂中的 點綴,很受乘客的歡迎。     踏入 大梅沙海濱公園,最觸目自然是 高83.6米的 願望塔 , 塔身採用鋼結構 , 聳立於太陽廣場的最東側,內設電梯及願望...