2019年3月23日 星期六

賽馬會請食飯

在網上看到跑馬地賽馬會,
免費入場和贈送$50美食卷的訊息,
於是填好表就立刻發送,
呵呵!又成功了!
 


1月30日的傍晚來到跑馬地賽馬會公衆看台,
各式美食美酒任君選擇,咁當然要畀錢啦!




我的 $50美食卷換購$48白蘿蔔炆牛筋腩飯,味道不錯,
只是很少機會吃到像今餐,很細顆的白米飯,
但整個餸和飯都好食呀!
未開賽前玩攤位遊戲,雖然排隊人龍不少,
但流量快,遊戲容易玩,幾乎人人得獎。



我的獎品:太陽眼鏡&豬鼻。



在賽事進行中都分兩次舞龍表演,某些時段在小型舞台有
歐西流行歌曲表演,氣氛感覺有些像小型嘉年華會,
我在幻燈照耀的桃花下,悠然地順時針行走三個圈,
祈望來年順景,家中各人身體安康!
 
 
 
 
 


  
開心巧遇Maggie姐



投注站內有職員為投注者服務,
查詢、如何投注和協助填寫投注表格..服務周到!
馬匹出賽前都先在沙圈亮相,
我們都有機會在沙圈外,近距離觀看出賽的馬匹。
比賽進行中,我初次感受現場氣氛,
馬迷熱烈地為自己下注馬匹打氣吶喊......
特意在馬會收取六合彩彩金$4O,攞番個彩先,
又買咗20期$400六合彩,逗留到第五場完畀才離開。














。。。開開心心渡過一個熱鬧的晚上。。。

14 則留言:

  1. 我都去過呀,可惜我唔賭馬,表演又太短,食完個燒味飯就走咗 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔賭馬,但我感受和享受現場氣氛。

      刪除
  2. 我兩星期前啱啱都喺馬會駿滙廳同朋友食飯哈!

    回覆刪除
  3. 我無入過跑馬地,沙田馬場好耐之前就去過嘅,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是第一次入跑馬地馬場,真係有少少興奮呀!
      沙田馬場和彭福公園都是好耐之前就去過嘅!

      刪除
  4. 原來賽馬會真係請你食飯喎!我還未入過馬場呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是第一次入跑馬地馬場,真係有少少興奮呀!

      刪除
  5. 有得食有得玩場面都好熱鬧呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得食有得玩場面都好熱鬧,係好啱我呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 無買馬,馬會買咗呢張20期六合彩,昨天剛收了$40。

      刪除

武漢「夢裏水鄉 」&「荊州楚王車馬陣」

2024-3-20 是日晚上十點多鐘抵達武漢天河國際機場,並入住武漢東西湖華美達酒店。   2024-3-21  早餐後第一個參觀是仙桃市趙西垸森林公園內的「夢裏水鄉 」, 這裏集中體驗的是江漢平原田園生活的場景,迎接我很是參天杉木。       我們乘坐遊船遊覽。       ...