2019年5月22日 星期三

再見緬甸~~~





2019-2-13   大年初九

大清早乘搭07:15緬甸航機返香港,
今次很順利辦妥過關手續,
我們有時間可以瀏覽一下,
地方寬敞緬甸機場貴賓室,
貴賓室提供的食物也很豐富,
令我仿如置身在酒店吃自助早餐。

























吃畢自助早餐,又是上飛機時候,
今次緬甸之旅沿途風景不賴,
緬甸人民待遊客表現友善,宗教氣息濃厚,
但不是購物天堂,我們早午晚都是吃團餐,
每餐菜餚都豐富,今次在團餐有機會認識「海茸」。




緬甸,拜拜啦!如果有機會,我會重臨,
也許不重覆到今次旅遊的仰光、勃固、吉諦瑜、
丁茵等城市,而是蒲甘、曼德勒、茵萊湖.....



約3小時的航程,我們又回到香港!












又要講番轉頭了!這套餐具是在香港機場,
各位團友集合辦好登機手續,凖備上機到仰光;
香港領隊鐘武靖先生為我們玩吓抽獎遊戲,
這是我抽中的禮物,亞女抽中佢合用的手機充電線,
真係十分多謝鐘先生,新春為大家帶來好運,人人有獎
 


。。。完。。。

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 真多謝佢在新春為大家帶來好運與歡欣!

      刪除
  2. 回覆
    1. 是呀!有個較好空間休息一下都不錯。

      刪除
  3. 機場貴賓室,真係如同星級大酒店喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個地方的機場貴賓室都不一樣,香港就有幾個級別,我到的兩個香港機場貴賓室都似大xx快餐店,當然,商務和頭等就環境、食物都一流了!

      刪除
  4. 你今個行程都離不開食…食…食…喎?!!
    大家遊行都是志在開心~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我分享都是一天三餐的團餐,是生活必需,今團團餐很不錯,所以才分享,我跟團主要是觀賞風景,這個不是美食團啊。

      刪除
  5. Lounge幾靚又唔多人呢
    套餐具夠清𨾣,好靚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!好舒服。
      現在已開用套餐具了!

      刪除
  6. 參加旅行團有抽獎未曾遇過你確是有點幸運的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次係人人有份永不落空,真係多謝香港領隊美意!我都係第一次遇上。

      刪除
  7. 火姐真係好運,抽親獎都中!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次係人人有份永不落空,真係多謝香港領隊美意!

      刪除

日遊甘坑古鎮

  夜遊甘坑古鎮之後,自己揾日再去 日遊甘坑古鎮,瀏覽 古鎮建築群和客家博物館 。   2024-2-28,崗夏北轉車站的打卡位。      雖然 古鎮建築群滿佈現代商店,但是一磚一瓦、一扇窗一道門都表達建築的優美。                   已經 暫停參觀的古建築樓房...