2019年6月18日 星期二

柬國攝影行樂遊~~熱氣球之旅

2019-4-1


凌晨4:40我們已經來到參與熱氣球之旅,
氦氣充制的氣球,
 用機械繩索固定在地面上,定點升高漂浮,
最高可離地面200米,旋轉2圈後下降。
每次最多可以搭載30名遊客,全程10-15分鐘。
我們早上第一班熱氣球之旅收費US$25, 
第二班次開始收費US$20
開放時間 6:10-6:40、17:00-17:30
(會根據日出日落時間有所調整)。



為確保參與第一班熱氣球之旅,我們在凌晨4:00已經出發,
到達後由導遊安排買票,我們利用等待的空檔時間影星軌,
不過,就算用埋天文台的「星夜行」搜尋,
我都看不懂星軌,就影兩張星星照片好了!
反正在香港光害大也難影星星。


























害羞的太陽始終躲在雲層裏。


















蜘蛛網盛載霧水。










回到酒店吃早餐,遇上路人甲。
 














我們吃早餐的餐廳大堂。



。。。待續。。。

21 則留言:

  1. 坐熱汽球睇日出真係好特別,不過要4點出發真係好辛苦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 用機械繩索固定氦氣球
      定點升高漂浮最高200米

      刪除
    2. 去攝影遊我很珍惜睇、影日出,因為香港很難如願,辛苦都是幾天而已,不過,我們晚上都會早點休息的。。

      刪除
  2. 坐熱氣球賞風景體驗不錯!
    波浪的建築很美!

    回覆刪除
  3. 太多出事新聞,比我絕對唔敢坐熱氣球,哈哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是,特別是n年前廣東的女孩,與幾年前的旅行團坐熱氣球出事,記憶猶新!

      刪除
  4. 這種熱氣球玩意不宜太多嘗試,偶一為之好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,因為升得不高,而且是固定位置,所以我才試。

      刪除
  5. 廿幾蚊美金真係好抵,又可以試下高空看日出呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算唔太貴,升得不高,而且是固定位置,所以我才試。

      刪除
  6. 都算唔太貴,影星軌用星夜行搵正北面就得.

    回覆刪除
  7. 星軌,可能真係唔易影到,高空睇日出,正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 星軌,首先是我不明白,所以影到星星,算是冇橙有桔。

      刪除
  8. 不過未天光便要出發坐熱汽球,有冇緊張的感覺呢??!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 升得唔高,升上後,掛住影相都唔記得驚添!

      刪除
  9. 星軌要用小時計短時間影星羣銀河
    不過要大光圈 wide angel 同高 iso

    回覆刪除

日遊甘坑古鎮

  夜遊甘坑古鎮之後,自己揾日再去 日遊甘坑古鎮,瀏覽 古鎮建築群和客家博物館 。   2024-2-28,崗夏北轉車站的打卡位。      雖然 古鎮建築群滿佈現代商店,但是一磚一瓦、一扇窗一道門都表達建築的優美。                   已經 暫停參觀的古建築樓房...