2019年12月8日 星期日

沖繩~驚安之殿堂

2019-9-27



參觀世界遺產首里城完畢,

到沖繩著名購物街~國際通的一間日式料理吃晚飯,
 晚飯前尚有時間在國際通的驚安之殿堂
(又稱唐吉柯德)瀏覽一番


 影家庭相或者大合照呢套服飾一定不可缺少。









 
日式料理燒烤晚餐




自己淥湯麵,我的燒烤不離牛魔王大戰豬八戒!
 



 




可惜不是海鹽雪糕!




 
入住 Costa Vista Hotel兩晚,酒店提供免費洗衣房,
我將大部分衣服洗乾淨和烘焙乾,才帶返香港。
沐浴的熱水爐有調教温度數字顯示,使用更方便。








  

早餐享用酒店提供自家耕種有機蔬果。








。。。待續。。。

15 則留言:

  1. 酒店設備好有照顧人客的須要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有洗衣房自助洗衣幾特別,酒店又提供有機蔬菜。

      刪除
  2. 可以洗完衫先返家,回家後就唔駛勞煩洗晾慳唔少功夫

    回覆刪除
  3. 酒店客房好大好闊落!舒服!

    回覆刪除
  4. 入住有免費洗衣服務的酒店真係幾好,尤其是去一段長時期旅程,可以不用攜帶太多衣物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好方便 ,導遊冇同我哋講酒店有呢個設施 ,係我哋無意中發現, 不過如果我哋長線旅遊的話 ,會帶一些舊衣物去替換 ,避免攜帶太多嘅衣服返香港.

      刪除
  5. 去日本真係好中意行驚安殿堂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我團有足夠嘅時間去購物 ,所以激安堂都行咗兩次.

      刪除
  6. 香港驚安人山人海,火姐在那裡好好行下。
    酒店房好大間喔, 東京那酒店又細又貴, 都係沖繩舒服, 人少地方大。

    回覆刪除

武漢「夢裏水鄉 」&「荊州楚王車馬陣」

2024-3-20 是日晚上十點多鐘抵達武漢天河國際機場,並入住武漢東西湖華美達酒店。   2024-3-21  早餐後第一個參觀是仙桃市趙西垸森林公園內的「夢裏水鄉 」, 這裏集中體驗的是江漢平原田園生活的場景,迎接我很是參天杉木。       我們乘坐遊船遊覽。       ...