2020年8月4日 星期二

公共輪船遊船河

關閉家中幾天了,趁風和日麗的日子,
出外乘公共河。
我從九龍城碼頭到北角碼頭,輪船上吹吹海風,
順手用手機隨意拍幾張照片,
看見昔日啟德機場變身遊輪碼頭,
 九龍城與附近海面,展現一片寧靜,
 輪碼頭孤獨、默默地等待未來的前景
船到達北角碼頭,北角碼頭已經華麗轉身,
大型公屋、巴士總站都成了酒店、商業大廈,
我依稀記得記得北角碼頭近琴行街,
有間嘉頓餐廳,中華巴士員工宿舍.....

 











































遊叮叮車河,繼續享受吹吹風......
順路購物買齊幼、中、粗水彩簿,
接近一千大元,我發覺自己有點兒敗家!
 

12 則留言:

  1. 敗家要有條件,有條件才可敗家,但求開心,敗得起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,有道理!慳家咁多年,自己都要開心吓!

      刪除
  2. 海風清新,偶爾去遊遊是不錯……
    呢段防疫時期,展覽館有開嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實年中我也有幾次遊船河,抵玩!
      我原本這幾天我跟老師有師生畫展,因展覽館關閉,要延期了!

      刪除
    2. 都估到呢類展覽可能會延期開放…太耐冇睇展覽有點懷念~哈哈

      等疫情過後,再欣賞你們的作品吧,到時記得影多些相呀!!

      刪除
    3. 謝謝,有時間的話,更歡迎你來臨展覽場指導。

      刪除
  3. 政府派一萬大元俾巿民,就係想巿民敗家,整番旺個巿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有部份香港人洗慣用慣,個巿一定會旺番。

      刪除
  4. 原來九龍城碼頭仲有船去北角架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 北角碼頭除了可以乘船到來九龍城碼頭,仲可以到紅磡碼頭添!

      刪除

日遊甘坑古鎮

  夜遊甘坑古鎮之後,自己揾日再去 日遊甘坑古鎮,瀏覽 古鎮建築群和客家博物館 。   2024-2-28,崗夏北轉車站的打卡位。      雖然 古鎮建築群滿佈現代商店,但是一磚一瓦、一扇窗一道門都表達建築的優美。                   已經 暫停參觀的古建築樓房...