2013年8月29日 星期四

中上環隨影


2013年8月22吉日,
四位港男、女攜同相機結伴同遊中上環隨影。



Make in Hong Kong的港男、女
由石板街直上往永利街
途中竟然失去方向,要向途人問路!





HK-Street-name-plate-left.png Pottinger Street

砵典乍街
HK-Street-name-plate-right.png
砵典乍街是古物古蹟辦事處列為,
一級歷史建築的街道。


其中皇后大道中至荷李活道一段路頗為陡直,
故用石塊舖蓋路面,設計成一塊凹下一塊凸起,
既方便行人上落,又方便雨水沿兩旁瀉走,
因此人們習慣稱之為石板街。
香港府府在1858年將此街命名為砵典乍街
於第二次世界大戰前,砵典乍街曾經

設有防空隧道,現時已經廢置。
【資料來自維基百科】











永利街有九幢建於1950年代初的唐樓,
該處以保留六十年代特色而著名。
永利街在上世紀七、八十年代,
是小型印刷廠的集中地,
高峰期有十多間,現今只剩下兩間
資料來自維基百科】



















有著「蓮蓉第一家」的美譽的蓮香樓
是一間過百年歷史的老茶樓。

蓮香樓位於中區威靈頓街,
經營中式茶樓午市晚飯,
不另加一,它也以蓮香老餅家為賣點。
蓮香樓店面是賣唐餅,
中間有寬大木樓梯上2樓茶室。
茶室之內沒有知客,茶客雖自行找座位,
大廳四面裝有中國古文詩句、山水字畫,
不設貴賓房、歡迎搭枱,有手推點心車。
【資料來自維基百科】



四位港燦在蓮香飲下午茶,
久違了那些年的蓋碗焗茶!

蓮蓉包只在早市、午市供應,
蓮子的香味撲鼻、入口幼滑。

豬肚燒賣大大件又爽口!

腩肉卷(圖左)
芋頭香、腩肉鬆化又係大大件,包捲綿軟!
腐皮蛋爽(圖右)
像馬拉糕咁大個女第一次品嚐,感覺嘛嘛地!

干炒雞柳絲麵,雞柳絲很少味道也略鹹,
是下午茶
$35之選,也是Stella 失敗之選!


陪伴許多人成長的竹籠豬仔餅,
當年是隨供滿月餅會送贈!





今次上環隨影,
原意到上環文武廟 拍攝自然現象『神光』
可惜遇上天陰,吉日得個吉,
只好改日再重臨!

39 則留言:

  1. 真的好棒呢你!!!!

    我連頭像也不會改呢。。。。秋山女

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過, 這個網不可以有私人文章, 和私人留言, 對不????

      刪除
  2. 來探你呢!
    你都要驗證喎!

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. Hello,.火姐姐..好快手喎..已搬咗新居啦...這裡看來唔錯呀..住得舒服咁嗎?哈...

    回覆刪除
  5. 肥荷,我地打風都打唔甩喇!

    回覆刪除
  6. 噢,此地風光好,我也要過來湊熱鬧。

    回覆刪除
  7. 鳳凰:我不懂....

    回覆刪除
  8. 鳳凰:我不懂....

    回覆刪除
  9. 火鳳姐:
    提你一些增加工具的方法:
    1.在主頁的右上角按[設計];
    2.在左邊按[版面配置];即彈出[版面配置]的版面,有你網誌的基本構圖;
    3.在你所愛位置的[小工具]按一下;
    4.右手邊有三項選擇:、及;
    .
    5.先從的27個工具入手;
    菊主是挑了第2個的'追蹤者'的[+],然後按這件工具的[儲存];
    菊主還在這基本版加了'透過電子郵件追蹤 ' 、網誌統計資料、搜尋框;
    6.每挑一個,也要按儲存。
    7.完成基本工具後,可在選工具;菊主只選了第一項的[追蹤者] ~(跟的有異);
    8. ,這個有待摸索。
    9.完成後,切記在 [ 版面配置 ] 的版面的右上角按[儲存排列方式],即成。

    回覆刪除
  10. 火鳳姐:
    網誌分類方法:
    (像以上新增工具的方法)
    在[基本]小工具挑選,冠名:網誌分類。
    記得要儲存。
    .
    然後在編輯網誌時,在右邊的標籤欄填上你想的分類名稱,如:飲食。即可
    .
    以後編輯文章都可在標簽欄填上分類名稱,系統會自動歸類的了。

    回覆刪除
  11. 鳳凰姐!找到了您真高興!我要正在習慣用這個!可惜我登記唔到blogspot.hk,只是blogspot,都係英文blogger....氣死了!

    回覆刪除
  12. 火姐!我都嚟你新居探吓你,似乎呢度適合我哋多啲喎!

    回覆刪除
  13. 火姐!我都嚟你新居探吓你,似乎呢度適合我哋多啲喎!有時間可唔可以講講你點PACK晒啲網誌一齊搬家呀?

    回覆刪除
  14. 多謝菊主提點,我還在摸索中!
    kay,我都很開心見番你,我到你網誌又留不到言!你努力尋找吓中文版喇!
    年青人,我昨日手多多,用複雜貼上的方式搬咗27篇網誌過嚟!但係唔使架,
    不用自己搬,你開個blogger先。
    1. 備份下載網址http://download.blog.yahoo.com/download
    2. 向雅虎提供新網址http://download.blog.yahoo.com/submit
    咁樣就站對站搬屋喎!
    我已經做咗以上1和2,但是我不知道,雅虎幾時幫我搬呀!

    回覆刪除
  15. 原來我早前在google開了個mail,現在東碰西撞...下一步不知如何..

    回覆刪除
  16. Stella , 早晨 , 祝妳每天都開心如意 !
    新天地不錯 , 雖然沒有私人留言 !

    回覆刪除
  17. 我是 Eddy 呀 , 之前一個是我用匿名留言 ,因未開戶 !

    回覆刪除
  18. 欣庭來也,不過未開戶先入嚟昅昅先,果然熱鬧非凡,雅苦水靜河飛、冷冰冰!
    但我要用翻牆先入到嚟,如果可以吾比封鎖既就好喇

    回覆刪除
  19. Stella妳好!我係hero tang,仲未搬好,好難搞.....!
    新址: http://herotang1111.blogspot.hk/

    回覆刪除
  20. 火鳳姐:
    現在菊主的新平台被凍結了!
    詳情請看YB網誌:
    <>
    http://blog.yahoo.com/_NAHUCYGOW525GEANLY25AVPEVY/articles/1311001/index

    回覆刪除
  21. 欣庭:Blogger我用得仲未習慣呀!而家揾緊更好的!

    回覆刪除
  22. 利利,Blogger我用得仲未習慣呀!而家揾緊更好的!仲邊得閒媽你洗碗呢!

    回覆刪除
  23. hero_tang,我去你雅花網誌留不到言,現在見到你,好喇!歡迎你!

    回覆刪除
  24. 呢邊好難攪!我又搬屋!
    我又搬左喇!
    http://stellaluk.pixnet.net/blog/post/225466979-%E6%88%91%E6%84%9B%E9%BB%91%E5%A4%9C%E9%95%B7

    回覆刪除

「烏蠅頭」最後一站「海濱站」

「烏蠅頭」退役列車原裝重置灣仔水上運動區, 並在2023年12月21日 開放予市民參觀。   港鐵特別為此重新舖設路軌、軌枕與道碴,又為列車做防銹保養; 日後將列車轉交予發展局後,會持續向當局提出保養建議。      可是開放幾天就發生多次 小童玩門頻釀爭執,我在元日翌日晚上參觀...