2019年2月24日 星期日

汶萊~土產店

2018-12-28  汶萊~土產店

下午5點20分鐘來到一間規模不大的商場,
土產店兼試穿馬來民族服裝

其實我在蘇丹登基銀禧紀念館都見過文萊土產
水晶座裏有石油的紙鎮、汶萊風景名信片、
 手工肥皂、手工織布、編制的斗笠和手挽袋,
但都沒有吸引我購買。

只有在文萊超市買了一包特色龍蝦片,和進口香口珠,
汶萊沒有太多款式選擇,返香港後,炸龍蝦片吃,
味,很好吃,這袋龍蝦片約HKS60 




土產店大家都很有興趣試穿馬來民族服裝,
我咁貪玩,當然一定試穿啦!












離開土產店我們往加東夜市逛逛,之後,
 到火煱店吃一人一火煱,就結束今天全部行程,
 加東夜市會在下篇分享,在車上又經過清真寺。













吃飽飽,上車前又影一番!





。。。待續。。。

18 則留言:

  1. 這個毛豆穿上馬來民族服裝,好型呀!有冇買返套返屋企?

    回覆刪除
    回覆
    1. 年輕時候有構想過,每去一個地方旅遊,都買一件民族服裝留念,可惜年輕時候只出門去過一次菲律賓,而發覺菲律賓總統夫人穿著的民族服裝,非常昂貴。

      刪除
  2. 虾片60蚊包好貴喎,不過喺汶萊係咁上下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算貴,不過,有蝦味,好好食!

      刪除
  3. 火姐,著咗套民俗服裝,幾乎唔認得你!

    回覆刪除
  4. 呵呵, 火姐著上馬拉裝仲型呀, 美..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵呵!太肥了!不過,試過都開心,謝謝讚賞。

      刪除
  5. 我見妳有著民族服,好似當地人
    完來文萊喺咁...
    哩度清真食物我一定唔慣,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們吃團餐有中菜,而且實則只是逗留兩天,問題不大。

      刪除
  6. 你穿上民族裝好上鏡呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,我太肥了,我對亞女講我企响到影個張,像棵大樹呀!

      刪除

武漢「同心花海」&「荊州古長城」&「莫愁村」

  2024-3-22 在武漢兩個清早上都看見黃澄澄的晨光,昨天的酒店玻璃窗一片朦朧, 沒有拍攝,昨晚入住「枝江丹陽國際大酒店」,可以打開窗口拍攝了!         是日前往宜昌枝江市問安鎮同心村「同心花海」賞花, 「同心花海」生態觀光園是集中花海觀光,叢林漫步, 體驗田園遊樂...