2023年12月20日 星期三

萬聖齊歡笑

我剛剛趁早上人流較少到過「AIRSID」瀏覽,相隔六天晚上重臨遊走一遍後,

 從商場戶外的竹林廣場走到對面屋苑的地面空間,感受家長與小朋友迎萬聖節。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

無人機足球賽遊戲。

 

 

 

 笑一笑世界更美妙!

 

 

 

 

 

 竹林廣場

 

 

 

 


 

 ~超可愛疆屍仔仔與海盗仔仔~

 

 

 

~酷酷消防員仔仔~

 

 

 

~親子同樂~

 

 


~超級瑪利奧美少女~

 

 

~家長派糖果~


 

 嘿!我地要糖果噢!


 

 

邊個!邊個!邊個叫我?!


 

 

唔知道佢係派糖果定係是收糖果呢!



 

係唔係收集緊糖果情報呀?!


 

 

春麗同悟空都到咗喎!

 

 

 

咦!唔夠數喎!

 

 

 

恐龍兄弟,同心收糖!


 

 

等我睇吓你的收獲先!我一於有大食大架!


 

 

家大小,開開心心,歡渡晚上!


16 則留言:

  1. 到聖誕先講萬聖節,存貨太多了 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,冇問題,我不生活、旅遊達人,我當寫日誌。記錄與分享生活點滴。

      刪除
  2. 娜姐晚上好 , 仲有三日聖誕節假期開始喇 , 萬聖同聖誕雖然大家都有個聖字 , 但完全兩回事呢 , 都好啦 , 祝妳聖誕快樂 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. wahwa早晨,巧合遇上可愛的小朋友,我被他們的精靈打扮吸引,留下愉悅的一篇。

      刪除
  3. 🐰 𝓗𝓲, 𝓢𝓽𝓮𝓵𝓵𝓪 :)
    香港萬聖節氣氛真好 👍
    ㊗️ 冬 至 愉 快 💕‿💕

    🎃蘭桂坊|萬聖節
    https://www.youtube.com/watch?v=N5AwHn_hz_0
    🎃蘭桂坊萬聖節 2023
    https://www.youtube.com/watch?v=a8l3lm_FBz0
    🎃Halloween 2023 in Lan Kwai Fong
    https://www.youtube.com/watch?v=8Wlq_1VjmZQ

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi,早上好!Judith好友,在蘭桂坊的確很有萬聖節,但我後來沒有去趁熱鬧,今次到啟德AIRSID食晚飯,無意中巧合遇上可愛的小朋友,我被他們的精靈打扮吸引,留下愉悅的一篇。

      刪除
  4. 疆屍仔仔好嚇人飲緊紙包飲品個樣好可愛 .

    回覆刪除
  5. 開幕第二天去過,超爆多人,好多舖無開。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我是一早一晚到,避開人潮,沙田圍方最誇張,迫爆很多天,整齊來話我喜歡啟德AIRSID,因為佢有多個展覽可參觀。

      刪除
  6. 疆屍仔仔個媽媽都好睇得開噃

    回覆刪除
    回覆
    1. 年青人愛玩不介意,總覽來看疆屍仔仔最受打卡者歡迎。

      刪除
  7. 反而想睇stella扮咩?!!😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我做番自己就好了!看見小朋友打扮可愛已經一樂也!

      刪除
  8. 哈哈!我以為聖誕同萬聖節調咗位置添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我不是生活達人,也沒有應節。祇是遇上有趣的事情就記錄而已,湊巧萬聖節的發表遇上接近聖誕節!

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...