2018年8月13日 星期一

生日禮物

生日前夕手機無聲無息地榮休了,

慶生遊畢到觀塘APM商場買手機,

睇啱呢部價錢適中的 SONY 手機,

亞仔話送畀我,剛壞掉的LG手機,

都係亞仔送畀我,真係多謝哂囉!


 

今年亞女送給我的母親節和生日禮物,

真係令我有少少驚嚇,

一塊三千多元的絲巾和名牌銀包。

 

我從不崇尚名牌,一來買唔起,

二來都幾怕幾多名牌手袋,

佢個寶號印晒响度手袋、銀包度,

消費者化錢孭埋上身,真係咪攪!

 

我和亞女都有相同嗜好和性格,

愛旅遊和節儉,相信佢都明白,

知道我不會在衣飾方面大灑金錢,

所以籍節日為我添置較亮麗的裝置,

收到禮物,有一刻凳佢肉赤使咁多錢,

但下一刻就很感動,

因為關懷有時候都會同金錢掛鈎,

我會珍惜和享受呢份心意,真係多謝哂!





 

好友Joanny旅遊回來

 也為我送上生日小心意,

真係多謝哂!


 



 

沒有留言:

張貼留言

「烏蠅頭」最後一站「海濱站」

「烏蠅頭」退役列車原裝重置灣仔水上運動區, 並在2023年12月21日 開放予市民參觀。   港鐵特別為此重新舖設路軌、軌枕與道碴,又為列車做防銹保養; 日後將列車轉交予發展局後,會持續向當局提出保養建議。      可是開放幾天就發生多次 小童玩門頻釀爭執,我在元日翌日晚上參觀...