2019年11月2日 星期六

湖南郴州~流華灣古村

2019-8-3 
繼續在流華灣古村攞景,

家家戶戶都賣蓮子,乾蓮子$30一包。













 紅棗啊!
 



 
對聯的字體有進步空間,
更理想是書寫正體字。













  


流華灣古村對面有火車路軌,
有同學在路軌上為毛豆攝影,
有幸地遇上有火車經過,
我已經上了旅遊巴士避暑,
就錯過了火車經過的一刻。
  

。。。待續。。。

20 則留言:

  1. 賣蓮子都幾辛苦,要粒粒去硬殼。
    白蓮子仲麻煩,去衣去芯。
    我未見過樹上熟紅棗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都識樹上是紅棗,朋友講我知道。

      刪除
  2. 古色古香的村莊,現在很少了....能夠親身體驗,值得一遊..👍👍

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我是城市人也很響往鄉村的幽静。

      刪除
  4. 古意盈盈;
    正體筆劃多,佔較多位置,所以較爲好睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡楷書骨丶肉勻稱,端莊秀麗。

      刪除
  5. 我細個喺新界長大,故對這些古蹟不感興趣,但棵紅棗樹就真係幾吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白,如果住久了,我也不習慣。

      刪除
  6. 古村夠古樸
    蓮子係咪當地特產?

    回覆刪除
    回覆
    1. 村莊有個大蓮塘,蓮子-定豐收。

      刪除
  7. 回覆
    1. 我是城市人對古樸鄉村有伤好奇!

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...