2020年3月14日 星期六

寶島遊~伯朗大道&池上飯包

2019-12-14 第六天

 今日第一個觀景點在福鹿山,
這是可以作飛行傘活動地方,
只是季節正不是飛行傘活動旺季,
但也可以賞賞風景與吸收清新空氣!





冷落的鞦韆,現今有我迎風輕搖!





來到伯朗大道的熱門打卡位了!










午飯在「悟饕池上飯包」,有8款飯包供選擇,
可以在餐廳或火車卡享用,我和家人在火車卡尋找座位,
 感謝好客的台灣人讓座位給我們。
有團友在此糴米,池上米的確綿滑。

 
吃飽飽,開始離開台東往花蓮了!拜拜!





。。。待續。。。


19 則留言:

  1. 好多人唔知,原來帶米入進港境是有限制的,好像最多不能超過5公斤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知架,不過,回憶起2000年我第一次到泰國旅行,有團友都說笑買泰國米回香港。

      刪除
  2. 有好多唔同款的米啊!可惜太遠好難攞返香港哈

    回覆刪除
  3. 唔好了架, 米好重喔, 都係火姐型D, 拍下相,遊覽下都錯了。
    最後架踏腳車好童真, 好卡通。哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 去旅行一定不買米,也沒有購物興趣。
      多謝你你接受我的老來扮嬌,我都想照片畫面不要咁木獨,除非我是年青美女。

      刪除
  4. 台灣人真的很友善,讓座給遊客~~
    咁有冇其他遊客買米返香港呀?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 懂待客之道,有修養和友善,我也感恩遇上。
      我聽聞有團友買米呀!

      刪除
  5. 果度既米好食啊?宜家想去旅遊都無得去了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 米飯軟綿,口感因人而異。
      暫時都要香港一天遊。

      刪除
  6. 去台灣咁多次都從來冇去過花蓮……

    回覆刪除
  7. 哈哈,早排香港冇米賣,可有想起飛去台灣買啲池上米?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都儲米唔夠,午餐食雜糧,晚上才煑飯,「飛去台灣買啲池上米?」我明白你是講笑,我從未試過盲搶,因為我對香港有信心。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  8. Stella, 你好識擺甫士呀! 靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,以前喜歡被攝,現在喜歡揸機拍攝。

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...