2020年8月26日 星期三

自家製氣炸鍋蛋糕

在網上參考學習古早味蛋糕,做過幾次都合格,

今次加入朱古力粒粒與咖啡粉的蛋糕,好正。

我的自家早餐,有機黃豆低糖豆漿,好棒。

 

 

又試做檸檬蜂蜜蛋糕,很清甜的蜂蜜味道,

配合檸檬皮碎和檸檬汁,味道甜酸很可口。

自家早餐:牛奶麥皮與檸檬蜂蜜蛋糕。





用蜜糖做蛋糕的確是有清甜味道,

但加熱後蜜糖失去營養價值,

所以,今次嘗試檸檬低糖蛋糕,

味道也不錯,這個檸檬低糖蛋糕啱食喔!


16 則留言:

  1. 氣炸鍋整疍糕都得?幾萬能喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過電飯煲、麵包機與氣炸鍋,氣炸鍋是快靚正!

      刪除
  2. 回覆
    1. 容易使用的,只是容量較焗爐細。

      刪除
  3. 好多靚靚蛋糕!氣炸鍋都得!用幾度火呢?
    我部機菜單寫200度,我就覺得太高火了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我先160預熱10分鐘後,入鍋烤三分鐘後降140烤20-22分鐘就掂!
      試過有兩次蛋糕發起到發熱線,令蛋糕面有少許焦。
      「我部機菜單寫200度,我就覺得太高火了。」果然經驗豐富👍👍👍
      我班門弄釜喔!

      刪除
  4. 平時焗爐造蛋糕用180度,氣炸鍋有強風,使唔使將溫度減低?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我先160預熱10分鐘後,入鍋烤三分鐘後降140烤20-22分鐘就掂!
      果然經驗豐富👍👍👍

      刪除
  5. 我依家都好常用氣炸鍋,因為方便,啱晒我呢啲沒有高超煮餸技巧的人。

    回覆刪除
  6. 聽到你話咖啡味蛋糕就覺得好正……
    氣炸鍋又可以整蛋糕,又估唔到!!
    你的蛋糕都好專業…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過電飯煲、麵包機與氣炸鍋,氣炸鍋是快靚正!
      缺點是容量細。

      刪除
  7. 鳳凰姐,請教一下,同焗爐有咩分別?我都想買個,但屋企有焗爐,好似好浪費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有熱氣流烤焗會快,迎合港人愛快心態,我都覺得焗爐不必再添署氣炸鍋,而且氣炸鍋容量較焗爐細。
      我個P仔氣炸鍋不經覺已經用了5年半,我有考慮因為容量關係,買番焗爐添!

      刪除

武漢「同心花海」&「荊州古長城」&「莫愁村」

  2024-3-22 在武漢兩個清早上都看見黃澄澄的晨光,昨天的酒店玻璃窗一片朦朧, 沒有拍攝,昨晚入住「枝江丹陽國際大酒店」,可以打開窗口拍攝了!         是日前往宜昌枝江市問安鎮同心村「同心花海」賞花, 「同心花海」生態觀光園是集中花海觀光,叢林漫步, 體驗田園遊樂...