2019年4月10日 星期三

緬甸~喬達基臥佛寺

2019-2-9
 午飯後來到喬達基臥佛寺參觀, 
喬達基臥佛是世界最大的臥佛
身長約230英尺,高56英尺高,
佛像為白色實心,眼睛則由玻璃鑲嵌而成,
臥佛腳底有 108 個 佛足圖案,
其中29格是人的世界,
21格是動物的世界,
28格是神的世界,
代表佛祖已超脫這些層次,
不在三界中輪迴的崇高意義
 亦表示天地萬物皆於佛佗腳下。



















在幾天的旅途中,看見到大部份的貓和狗,
都是瘦削和骯髒,甚至有皮膚病,很可憐!






我們到昂山市場,在車上看見途經的寺院。




。。。待續。。。

21 則留言:

  1. 這尊佛好大,好有氣勢。

    回覆刪除
  2. 我以為泰國嗰個係最大,原來呢個先係.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次見咁宏偉卧佛,泰國卧佛我就冇見過了!

      刪除
  3. 佛寺給人感覺好莊嚴…入內可以拍照?!!
    街上的動物雖然自由,但冇人咁照顧周到…

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛寺都是開放的景點,稍後重入寺觀看和尚用膳添。

      刪除
  4. 隻貓真係廋得可憐,香港啲老鼠比佢肥大得咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有更難看的貓狗,我不想拍下來啦!

      刪除
  5. 我無宗教信仰,但見個大佛都好靚,好新淨,保修一定好完善!
    我諗緬甸太窮困,寵物都喺無人養,點會好,有命仔都已經好好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢哋生活有改善,人人有飽飯食。

      刪除
  6. 一開始看到好巨型大佛,再往下看到只猫猫好細, 好大落差。
    大佛真的好靚,手工精緻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你形容得很好,大佛為白色,有些特別。

      刪除
  7. 緬甸到處都是寺院,臥佛好宏偉,大開眼界。

    回覆刪除
  8. 好大尊臥佛!腳板比人仲要高!

    回覆刪除
  9. 隻貓身體毛色好似老鼠 .

    回覆刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...