2019年7月21日 星期日

高山劇場看粤劇

今年5月上旬,我第一次到土瓜灣高山劇場看粤劇,
劇院在舊翼,但是一點兒也不舊,
攝影班老師在樓座包場,我們坐得頗舒適的。





翼是以下的設施
  



翼外貌

  


翼地下有接待處和洗手間




還有袍褀店鋪,我見衣服架上
黑白顏色的女裝袍褀售$4800,
這張照片都看見到的,
另一件男長袍褀售$5200,
價錢雖然不是大眾化,但我相信有捧場客。






 二樓展覽廳不夠時間參觀,
 三樓室內是粤劇教育及資訊中心,
不可攝影及攝錄,戶外是天台綠化帶。



20 則留言:

  1. 原來有得學粤劇,收費仲好合理添!

    回覆刪除
  2. 我上次又係包樓座影粤劇,位置一流,不過位就窄啲.冇地方放背包.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我分享你的網誌都見到你的靚相,我在想,會不會是同一日呢?!

      刪除
  3. 成日都聽說高山劇場、但真係未去過...

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 佢的地點不近地鐵,所以很多朋友都少到,原來交通也不隔渉。

      刪除
  5. 黑白顏色的女裝旗袍售$4800,
    另一件男裝長袍售$5200,
    天價

    回覆刪除
  6. 一件男裝長袍褀售$5200...乜有男裝長旗袍??!!...真係未見識過?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 年青...Stella唔好揶揄森伯啦~~~
      你是否指男裝長衫呢?!!

      刪除
    2. 點會揶揄森源呢?!年輕人真的有可能未見過男士穿著男裝長旗袍架!

      刪除
  7. 哇,好耐無去了,十幾年前去睇朋友表演。

    回覆刪除
  8. 沒去過,天台風景頗開揚呢

    回覆刪除
  9. 攝影班咁好,去劇場實習,拍到幾多张?放出來欣賞吓啦!

    回覆刪除

武漢「同心花海」&「荊州古長城」&「莫愁村」

  2024-3-22 在武漢兩個清早上都看見黃澄澄的晨光,昨天的酒店玻璃窗一片朦朧, 沒有拍攝,昨晚入住「枝江丹陽國際大酒店」,可以打開窗口拍攝了!         是日前往宜昌枝江市問安鎮同心村「同心花海」賞花, 「同心花海」生態觀光園是集中花海觀光,叢林漫步, 體驗田園遊樂...