2019年7月9日 星期二

柬國攝影行樂遊~洞里薩湖日落

2019-4-3


下午3:45來到洞里薩湖乘船遊湖兼拍日落,
湖面兩旁都是密集的高腳屋,
看到黃澄澄的湖水和不少浮游垃圾,
嗅到木船行駛到某些段落發出難聞的氣味,
我們要平均人數乘坐木船兩旁座位,否則容易翻船,
經過我們身邊的快速船隻,會泛起黃澄澄的湖水,
 容易被潑濕衣衫和相機,我小心翼翼的坐好和
會留意經過的船隻,儘量避開會被潑濕的機會, 
好不容易渡過了50分鐘的航程
船才出到沒有高腳屋的湖面上,
兩位當地的女模特兒穿上傳統華麗服飾,
在船上為我們擺拍,我們廿多人分坐兩艘船拍攝,
我坐的船在不利位置,沒機會拍到較佳天然光人像照片。
只拍到幾張中規中矩撒網照片,日落景色尚可的!


























晚上和晚和31號晚都吃這間餐廳,平靚正,在酒吧街。
今餐旅行社每人分US$12食自己,因為想吃得清淡些
我楝牛肉湯河US$3和牛油果奶昔US$1.5,賺咗添!








團友的自選晚餐都很豐富,平均好似不到US$12
  



在酒吧街逛逛兼做腳底按摩,US$8-小時
麻麻地,真係-分錢一分貨。
早兩晚在酒店做咗一個半小時按摩, 
US$31.5,做得唔錯

在越南見過,畀魚啄,我不會試!
坐篤篤US$4,我們回酒店休息了!

  

。。。待續。。。

22 則留言:

  1. 景色很美,有自已的生活態度,也許有人看到會說落後,非人生活,人家活著太平安逸,多勞碌也生活愉快,這才是自由!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得很對,其實我和亞囡去旅行都係想睇呢啲,再遲啲,如果被開發咗,呢啲咁樸素嘅生活就會冇得再睇啦!

      刪除
  2. 撒網幾有動感喎,model企船頭就怪啲,US$8一個鐘都唔平啦,US$31.5個半鐘實在太貴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 散網擺拍都幾浪費時間,因為佢每一次曬我之後,個網上返水面,就要有兩個人去清理網上個垃圾,才可以作第二次 嘅撒網!

      刪除
  3. 好似越南牛肉湯河,五成半熟哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛肉湯河的牛肉嗰個成熟程度係可以接受!

      刪除
  4. 啲河水睇落真係幾汚漕喎!若不小心跌落河,真係水洗都唔清!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以成四十五分鐘嘅船程,我都好緊張,因為有其他船隻經過嘅時候,都會有大量嘅污水濺入我哋嘅船上,我就要將相機放置好, 另外行船中我都唔敢影相,除咗話怕相機入水,我哋坐嘅時候還係要夾好平衡,大家平衡分開兩邊坐好,否則好容易翻船!

      刪除
  5. 唔需要太花巧,簡簡的一個湯河,一杯水果奶昔就已經心存滿足…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係老人家,唔需要太多食量!

      刪除
  6. 晚霞人像
    撒網景照你拍得很美呀👍!

    回覆刪除
  7. 我覺得已經影得好靚喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你讚賞!
      學無止境,希望更進一步!

      刪除
  8. 回覆
    1. 哈哈,居住對我們城市人都有難度,呢度升有很多越南人聚居的。

      刪除
  9. D女仔都幾靚,俾我坐呢D船我都會驚篛船.

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個女仔是毛豆都算專業。
      我們是城市人,不習慣。

      刪除
    2. Stella, 你的相影得好靚, 艇上的少女美艷動人. 漁翁撒網勁力十足.

      Ak 和你一起去旅行嗎?

      刪除
    3. 多謝你,已經有兩年沒有見Ak 了!不過知道她和她的相公生活愉快,經常走遍港九新界共享美食,有時又雙雙外遊。

      刪除

武漢「同心花海」&「荊州古長城」&「莫愁村」

  2024-3-22 在武漢兩個清早上都看見黃澄澄的晨光,昨天的酒店玻璃窗一片朦朧, 沒有拍攝,昨晚入住「枝江丹陽國際大酒店」,可以打開窗口拍攝了!         是日前往宜昌枝江市問安鎮同心村「同心花海」賞花, 「同心花海」生態觀光園是集中花海觀光,叢林漫步, 體驗田園遊樂...