2019年9月7日 星期六

曼谷-國際美食自助餐

2019-7-7

傍晚來到[曼谷天空餐廳]
 曼谷 Baiyoke Sky Hotel 78 樓國際海鮮自助餐
享用國際美食自助餐,每位自費900銖,
食物和餐廳裝璜都比較一般,不過價錢相宜,
可以一試,我五天在曼谷吃海鮮是不錯的。












 
我有吃大頭蝦,可以白灼和炭燒。

 
迷你甜品造型可愛!

甜品車
我很喜歡芒果糯米飯。


 
夾餅比較硬,口感差咗些。



清清地吃碗水魷魚河粉。





。。。待續。。。

14 則留言:

  1. 普通都無所謂,但食物新鮮,又即點叫整,都不錯喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物屬中規中矩,食客是本地人居多。

      刪除
  2. 甜品看來幾精緻
    窗外風景如何??

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜品我最愛芒果糯米飯。
      窗外風景比餐廳更吸引!

      刪除
  3. 相對香港平均六至七百蚊的自助餐,二百多港元算係咁架喇,啲食物睇嚟唔係太差。

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅行社收我們900泰國銖,如果自己去訂位仲平。

      刪除
  4. 迷你甜品有點蠱惑,博人多吃也不會有罪咎感……哈哈
    咁你有冇不覺間食多了呢?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會呀,甜品我最愛芒果糯米飯。

      刪除
  5. 有「泰國埃菲爾鐵塔」美稱的鄭王廟,
    有一座高達82米主塔與四座陪塔,
    有四條陡峭的階梯可以上塔......

    回覆刪除

武漢「黃鶴樓」&「光子號空軌」&「東湖磨山櫻花園」

 2024-3-24 早餐後 繼續行程,往「黃鶴樓」,安座車上欣賞沿路上兩旁璀璨櫻花之餘, 忽然看到武漢馬路上的馬拉松在進行中,我還是第一次看到 馬拉松在進行中 。     「黃鶴樓」,與我 闊別十三年的 黃鶴樓周邊已經加建公園,   黃鶴樓內也建立升降機,方便老幼與不便行動人士...