2020年5月5日 星期二

新年中獎

我今年初參與總統牌【者出新春美意】大抽獎,
玩埋【新春開運利是】網上遊戲,
即拆即中獎,得到兩份小禮物。

 大奬有 HK$2,800 超級市場現金券,名額 3 份 

即中獎就有飛利浦 Airfryer 丶電影禮券丶總統牌福袋等!

總之人人有獎


(活動日期: 2020 年 1 月 3 日至 1 月 30 日)












二月初領取禮物了!











淡忌廉做了白汁米通粉,我的米通粉不加芝士,
家人的米通加入片裝芝士,白汁很清香滑溜



用另一包淡忌廉代替椰汁,我做了咖喱薯仔、
沙葛、牛丸和水魷魚,味道不錯。








相隔一個月時常,
再次購物兼上網玩遊戲。
贏多50元超市禮券










在逆境中得啖笑,苦中一點甜。
困境裏,儘量享受這個平衡點。

18 則留言:

  1. 又唔早響,等我們博友都可以玩下,你好似幾好運氣,時時有獎中!!!
    芝士糖未食過,鹹定甜呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網多留意就可以了。
      我不喜歡芝士,所以家人嘗吧。

      刪除
  2. 火姐!你抽親獎到中,真係令人妒忌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信每個人都有自己優勢,例如你有健康身體(只是最近有個36小時不適),所以不用妒忌!
      我都有抽不到獎的時候,但抽到了,就在這個平台記錄和分享。

      刪除
  3. 回覆
    1. 小禮物都樂透我了!祝福你也好運!

      刪除
  4. Stella 姐,你真係好運成日都抽到奬,我好似一次都未抽中過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都是小禮物,但都樂透我了!
      你已經擁有人生幸福,中的是超級頭獎呵!

      刪除
  5. 琴日戲院公會都有打電話畀我話我中咗獎,不過我冇要到,上到去淨係同佢哋飲咗杯茶,跟住就叫佢將份禮物交畀啲有需要嘅老人家就ok。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你能擁有真善美的愛心,太好了!

      刪除
  6. 真有抽獎運, 餸菜不錯, 還以為你會用來做蛋糕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只會做最簡單的蛋糕,所以不如做個白汁吧!

      刪除
  7. 恭喜你頻頻中獎!我覺得總統牌太貴,好少買,而且我也不會參加抽獎,所以一定冇獎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!我是待特價才購買總統牌產品。

      刪除

武漢「同心花海」&「荊州古長城」&「莫愁村」

  2024-3-22 在武漢兩個清早上都看見黃澄澄的晨光,昨天的酒店玻璃窗一片朦朧, 沒有拍攝,昨晚入住「枝江丹陽國際大酒店」,可以打開窗口拍攝了!         是日前往宜昌枝江市問安鎮同心村「同心花海」賞花, 「同心花海」生態觀光園是集中花海觀光,叢林漫步, 體驗田園遊樂...