2020年5月17日 星期日

分享網上廚神的智慧成果

疫情關係,大家都乖乖宅家中,

只要有興趣煮食,就會煮意無限,

不是廚神變廚神,廚神就變超級廚神了!

 

當然,我不是講自己,

我只是分享網上廚神的智慧成果。



懶人海鮮煲,用電飯煲放入冬瓜塊、

舖上三隻花蟹和鮮帶子,

最後灑落薑絲,按電飯煲快煑制。





完成後的海鮮煲,沒有加水和調味也很鮮甜,

不過,有少部份冬瓜塊就焗得比較焦黃,

鮮帶子可能烹調時間過長,偏靭了!

 

 

氣炸西多士,先預熱氣炸鍋3分鐘,

將少許牛油薄薄塗上牛油紙,

放入沾滿蛋液的方包氣炸,

180度5分鐘,反轉氣炸2分鐘,

滿意西多士的金黃色澤就可以了!

 

 

這是反轉氣炸3分鐘的西多士,

我將過多的蛋液都放上了!




氣炸西多士好正,不用油炸,少隻魔鬼噢!

14 則留言:

  1. 哈哈!少隻魔鬼,還是邪惡!

    回覆刪除
  2. 依家好多嘢都網上學到.個個都可以變神.

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀!疫情之下,大家都網上學習。

      刪除
  3. 看來廚神也要一些廚具幫手...😉
    現在有先進的煮食電器,再加上網上食譜,真的人人可以做廚神~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 全對!加埋幾個月的宅在家,人人升呢!

      刪除
  4. 氣炸西多士好特別,會好多人like!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定呢!簡單之餘,又不用開油鑊,最棒。

      刪除
  5. 疫情真係可以訓練出好多大廚,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上分享,令我呢個廚房幼稚生都進階小學生了!

      刪除
  6. 新出的電器廚具越來越多,可恨我的廚房又咁細,仲未排到位用氣炸鍋添....

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣炸鍋的確帶來方便,特別適合生活節奏快的香港人,也方便我呢的懶人。

      刪除
  7. 海鮮還是用明火盡快煮熟好食D,氣炸鍋真係好方便喎!

    回覆刪除

武漢「同心花海」&「荊州古長城」&「莫愁村」

  2024-3-22 在武漢兩個清早上都看見黃澄澄的晨光,昨天的酒店玻璃窗一片朦朧, 沒有拍攝,昨晚入住「枝江丹陽國際大酒店」,可以打開窗口拍攝了!         是日前往宜昌枝江市問安鎮同心村「同心花海」賞花, 「同心花海」生態觀光園是集中花海觀光,叢林漫步, 體驗田園遊樂...