2019年1月13日 星期日

珍寶海鮮舫午餐

今次是我第二次參加一天遊,再到珍寶海鮮舫午餐,
每次來到海鮮舫我都回憶起1971年那場意外火災,
因為我有位街坊不幸在船上工作時遇難。
我們乘船到傳統中國皇宮特色裝修的海上餐廳。















令人目不暇給,金碧輝煌的大型壁畫《衣錦榮歸圖》,
 由意大利籍藝術家博寶亞,
以明朝名畫《入蹕圖》為創作靈感,
用馬賽克重新演繹,融合東、西方的創作特色,
為各地遊客的熱門拍照點。(資訊分享自維基)





  

《衣錦榮歸圖》全圖分享自維基




這只是珍寶海鮮舫三樓一半,金鑾殿。
  

要扮族貴冑影番張靚相,盛惠$30,
我無扮,因為我知道自己戴上鳳冠都冇皇后相。




我們團餐食呢的......都唔差嘅!
有筍絲、冬菇絲、肉絲,就叫三絲羹罷!



久遺了的細細粒蝦餃,又真係幾容易食啵!



油淋淋腐竹卷,和另一碟椒鹽蝦!



燒賣尚不錯!



我冇食到粟米魚柳



菜心夠腍,却多油!



很多油的炒飯,也用很多雞蛋炒。



草菇炆伊麵,又係勁油膩!



吃飽又周圍逛逛,海鮮舫地下有個魚缸.....
  


我不知道魚魚高姓大名,
但覺得佢圓渾渾的身軀和一對藍眼睛,
十分有趣和可愛!











這裏是觀魚水榭,紅色大膠桶載著少量魚類,冇乜好可觀性。



廚房在海鮮舫後方,獨立的躉船上。







午餐後又乘搭免費接駁小輪回深灣碼頭,
繼續我們下午的行程!

沒有留言:

張貼留言

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...