2019年5月13日 星期一

緬甸~逢萊島水中佛寺

2019-2-12   大年初八 


乘坐柴油渡船不消兩三分鐘,
連救生衣都未使穿上,
已到遠逢萊島水中佛寺。

 






 善信衆多擠滿水中佛寺的每個佛堂。




  


善信用大顆的麵包團餵魚,我覺得此刻是供過於求!


 



 導遊話佢哋投石填河。

  


是問卜用的法器:
你先拎一拎起呢舊石
感受一下個重量
然後問神明一條問題
如果再拎起都係覺得重嘅話,

就唔會夢想成真!
 否則即係可以。


 。。。。。。。。。。。。。。

真係估佢唔到!






緬甸的女士大部份都身裁苗條,我真羡慕!





打座閉目仰面向驕陽,不知道所為何事?!
 









午飯在〝緬甸匯〞,都係畀個「」!

 





趴得姿勢唔錯的雞,雞頭曬黑咗添!!!




大都估唔到切得長長粗粗、深褐綠色的植物,很靭,
 大部份團友都咬唔碎,相信切得幼身會容易咀嚼,
我問導遊,佢又問酒家,才知道是〝海茸〞,
立刻網上搜尋資料如下: 


「海茸是海藻中褐藻類裡一種營養豐富、口感鮮美的綠色天然食品,是野生天然的深海植物;是深海植物中最珍貴稀有的一員。 由於海茸生長的條件非常嚴苛,全世界僅智利南海沿岸未經任何污染的海域中,才能少量生長。
海茸生長周期為3年,5年以上才能剝離出海茸芯。 海茸屬世界限制性的開採資源,每年的出口總量限制為300多噸。 海茸莖部(海茸尾)和根部(海茸筋)的許可開採週期分別為4年和8年,產量更少。 海茸含有豐富的鈣、碘、鐵、鉀、纖維質,胡蘿蔔素,海藻膠等多種人體不可或缺的營養物質,實為時下最健康美味的營養食品。」



青椒炒海茸,原來是好東西,
可惜大部份團友唔夠牙力而浪費。






明爐燒烤賣相就差咗啦!



。。。待續。。。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!我都很喜歡,如果我尚年輕我會買一套。

      刪除
  2. 圖片中有位人兄穿著白袍,好像是行乞的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估計到係,咁樣對著陽光真係不妙!

      刪除
  3. 似乎他們用鮮芯供佛?好似看不到香。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!導遊有講解用鮮花鮮果供佛的意義,不過我忘記了!

      刪除
  4. 回覆
    1. 對的,不過我冇買東西,錢方面由亞女管,我安心遊樂。

      刪除
  5. 水中都有佛寺,真係佛的國家.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,山上、水中、大街、鬧市都見佛塔,每個佛塔都有故事。

      刪除
  6. 緬甸~逢萊島水中佛寺金碧輝煌,多謝分享。

    回覆刪除
  7. 水中佛寺又幾特別喎,中國都應該建一個哈

    回覆刪除
  8. 啲燒鵝睇嚟就好一般喇!我相信無香港啲咁好食.

    回覆刪除
  9. 閉目向著太陽, 是否修行的一種呢?!!...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見佢有時候會打開眼睛,修行?行乞?不知道所為何事。

      刪除
  10. 閉目向著太陽, 我看見他雙手拎住大疊鈔票

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見佢有時候會打開眼睛,修行?行乞?不知道所為何事。

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...