2019年5月28日 星期二

荃灣南豐紗廠

今年4月下旬我參觀活化後的荃灣南豐紗廠,
地下是舊衣再造零售店,店內所有衣物都是由舊衣再造,
店內有一小型「工廠」,能將舊衣變新衣,
一件舊衣改造需要經過多個工序,大概4小時才完成,
但收費都昂貴:$600-$800不等,環保概念是正確的,
但消費者荷包裏的鈔票就顯得不環保,
 在這裏也讓我明白一件衣服翻新製作不簡單!









展示舊衣變新衣,零售價不菲。





在二樓平台的休憩區更備有耕地,可以預訂耕地種植!











南豐紗廠與香港青年藝術協會合作,
邀請了6名本地藝術家創作一系列壁畫,
壁畫位於紗廠入口,不少遊人都在此打卡。










今次我參觀2樓的六廠紡織文化藝術館,
此行是有導賞的,年青人在介紹藝術館中的歷史,
看見他/她們娓娓道來沒有親身的經歷,
我突然想起到曾經在南豐紗廠打拼的員工們,
彷彿看見到他/她的勤奮和汗水!



一羣熱心年青人縫製一批鮮艷奪目、
且帶閃爍和螢光色彩的「昔日潮服」,
穿上「昔日潮服」拍攝照片分享,
哈哈,想當年我都不會穿此類百家布潮服!








百家布



  

值得欣賞的《拼布守則》


 

























「掀起生命的布局」的展出,予參觀者無限的想像空間!






小朋友的粤劇小天地,
  參觀荃灣南豐紗廠,
真係大小朋友都照顧週到!













23 則留言:

  1. 展覽內容多了! 有舊織布機, 又有新牆畫, 不錯!
    咁破費翻新舊想都係睇的人多啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 環保意念是好,咁破費翻新,不如守著舊,續穿或留念更好!

      刪除
  2. 紅色的咩帶我細時見過屋企有,睡衣我細時都有一套粉紅色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為親人送咩帶我都用過,我都買過這款中式睡衣給我女兒。

      刪除
  3. 我公司在附近,我每次都是看地下的璧畫,裡面的商鋪,很少進去參觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那就方便了!
      有閒都可以逛逛裡面的商鋪,唔錯既!

      刪除
  4. 環保無法成功如果要計利益,因為做新既仲平.

    回覆刪除
  5. 有好多舊事舊物又有壁畫百家布潮服舊衫新改.....都幾豐富熱鬧喎

    回覆刪除
  6. 你說得對!要成800蚊改衫真係幾貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未買過一件成800蚊的衣服。

      刪除
  7. 當年的紗廠的確是勾起好多打工仔的回憶,睇相都好有親切感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確有位昔日打工仔回應給我,他的青春歲月就在紗廠渡過。

      刪除
  8. 原來南豐紗廠有d咁樣嘅地方,真係第一次見!

    回覆刪除
  9. 咁貴改件衫已經好唔環保啦!

    回覆刪除
  10. 見有好多人都去參觀過,懷緬昔日情景!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,特別是長者中心團,一車又一車的來到,幾熱鬧吓!

      刪除
  11. 點解唔見小朋友表演粵劇?!...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個是消費地方,提供戲服拍照,粤劇學習班和食肆的店鋪。

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...