2019年5月31日 星期五

柬國攝影行樂遊~大皇宮精品酒店

2019-3-30

早上8:35乘坐港龍航空到柬浦寨首都金邊,
到達是當地時間10:15,比香港慢1小時,
甫抵金邊機場已感受氣温熾熱,原來是攝氏37度。



金邊機場第一眼看見就篤篤車,
但我們即將會乘坐一人兩座位的旅遊巴士。








 
下車後,就在這裏吃午餐,菜色挺不錯,
六天的柬埔寨攝影行樂,都會是吃東南亞菜餚,
我們吃到第三天已經開始感覺很悶,而且到達暹粒,
地方更落後,餸菜不太好,唯一在暹粒酒吧街一間餐館,
是好吃和價錢相宜,我們幫趁了兩次的晚餐












 


我估計是結婚花車吧?!

 

午餐後我們先將行李放入酒店和梳洗,才開始活動,
今晚住在懷舊的Le Grand Palais Boutique Hotel宿—宵,
房間冷氣很不足夠,洗手間的馬桶不可扔厠紙,恐防淤塞。
熱水使用太陽能, 雖然唔夠暖,不過我哋喺高溫37度之下,
玩咗一日回到酒店洗澡,就算冇暖水個身都好熱 ,
凍水淋落個身度都變咗暖水











齊齊坐三輪車遊車河,途中會稍停在中央市場拍攝,
再上番三輪車到皇宮參觀和拍攝, 
遊完車河遊船睇日落!!!



。。。待續。。。

19 則留言:

  1. 見房間有蚊網這裡多蚊嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有些好彩,同房團友佢話成晚畀蚊咬,冇咬我。

      刪除
    2. 唔咬你,因為你唔夠甜 哈! 哈! 哈!

      刪除
  2. 37度?真係好熱喎!餐廰同酒店都好有懷舊 Feel !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我未試過處身37度的地方,好彩第二日下雨,冇咁熱!

      刪除
  3. 火姐, 真好, 成日去旅行。
    酒店有蚊帳, 好有特色咁喔哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較喜歡五、六天團,好快又可以玩第二轉。
      酒店有蚊帳,又真係有蚊架。
      我有些好彩,同房團友佢話成晚畀蚊咬,冇咬我。

      刪除
  4. 酒店很不錯,看來都改革開放了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 開放了,我是第二次到此旅遊,也發覺有改進!

      刪除
  5. 回覆
    1. 我們在金邊只逗留一天,方便為主。

      刪除
  6. 天氣咁熱無熱水沖涼都唔太大問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,只不過我們現在生活方便咗,習慣了用暖水沖涼而已。

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...