2019年6月3日 星期一

柬國攝影行樂遊~中央市場

2019-3-30

 
安頓行李與梳洗後,齊坐三輪車遊車河,
大皇宮精品酒店門前上車和拍照留念,
途中會稍停在中央市場拍攝,
再上番三輪車到皇宮參觀和拍攝, 
遊完車河遊船睇日落!!!




三輪車車伕教我們用脚穿上背囊,防禦背囊被搶。








我曾於2007年12月跟團旅遊金邊與暹粒,
記得中央市場沒有眼前那麼亮麗,於是上網查看,
原來是法國在2009年到2011年出資翻修,
 市場的大圓頂十字形建築是我們練習拍攝的目標,
 我對市場的購物慾是零。。















離開中央市場,上番三輪車到皇宮。




途中經過勝利紀念碑,今個晚上我們會夜攝勝利紀念碑。




到達皇宮參觀和拍攝











。。。待續。。。

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 感覺上反而比起東歐和越南,安全得多。

      刪除
  2. 永遠可愛的火姐。
    三輪車車速太慢, 容易比人搶野? 不過車伕教的方法都管用喔,哈哈~
    又等睇你D夜景相了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 團友用魚眼鏡幫我影相,我便扮鬼扮馬!
      咁都好,又學識多一點!
      謝謝捧場!

      刪除
  3. 三輪車真係好多+年未坐過了....

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔容易坐,我第一次在澳門坐,已經是上世紀的遠古年代,隨後也在埃及和大馬都坐過。

      刪除
    2. 60年代我在澳門坐過三輪車之後再無機會坐囉!

      刪除
  4. 街上看來冇泰國咁塞車

    回覆刪除
  5. 咁睇嚟治安都係一般般喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又覺得唔係咁緊張囉,起碼不似得越南咁不安,在越南,導遊提醒我們不要在鬧市(非觀光區)用手機和相機拍照片,免被電單車黨搶走,晚上到酒店附近的超市,又叮囑我們要一大夥兒同行!

      刪除
  6. 原來這裏坐三輪車都會有小偷搶背囊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又覺得唔係咁緊張囉,起碼不似得越南咁不安,在越南,導遊提醒我們不要在鬧市(非觀光區)用手機和相機拍照片,免被電單車黨搶走,晚上到酒店附近的超市,又叮囑我們要一大夥兒同行!

      刪除
  7. 去當地旅遊的旅客也要特別小心,最怕護照被搶去,要申領都幾麻煩…

    回覆刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...