2019年8月11日 星期日

曼谷-七岩-參觀牧場

2019-7-5
闊別19年的泰國,今日重遊舊地,
不再是曼谷、芭堤雅,而是曼谷、七岩和華欣。
 










凌晨5:20集合,7:50起飛,飛機早餐是簡便餐盒:
蛋糕、雞蛋仔型餅乾、薯條,同埋飲品,
 包裝盒勁sell香港品牌,撕下餐盒蓋是一張名信片。
 



來到曼谷新機場,機場比香港赤鱲角機場更要寬大,
都係用冷冰冰金屬組合構成,不過個人認為
香港赤鱲角機場,比較有線條美和強大的空間感。
由曼谷機場來到七岩,導遊先帶我們到商場自費午餐,
我和兒子享用簡單泰式粉麵,份量不多,價錢相宜。
 



  


餐後有足夠的時間逛逛商鋪,
我還在大型書局買了畫薄和畫具。



在超市買了可樂咖啡,味道不錯!


吃過午餐和購物,便乘坐旅遊巴士到七岩,
參觀一間歐陸式童話農場,也是七岩唯一景區,
農場有外國進口動物,
可以近距離接觸兔子、鴨子、雞、羊和天竺鼠。
遊客可以親手餵飼青草與奶給予羊兒。
















鴨子當中有一品種鴨子,特別高人一等,像企鵝。










農場裏面有一個咖啡室,
可以自費品嘗特色香濃咖啡和
名牌雪糕,又或者選購自家種植紫米、產品。




  


接著會去到華欣遊覽和入宿酒店,
今次五日行程都有驟雨,因為剛好遇上泰國雨季。
我們入住Grand Pacific Soverign Resort &Spa兩晚。









。。。待續。。。

17 則留言:

  1. 火姐, 又去玩, 真開心~!
    農場咁多動物, 飲奶那隻似小羊又似小鹿哈,真好玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要離開香港舒舒氣!
      農場的動物是為人客而設,大家都投入開心吓,親親小動物。

      刪除
  2. 回覆
    1. 農場的動物是為人客而設,是七岩唯一觀景,這團七岩和華欣都冇水上活動,比較啱我們不懂水性的遊客。

      刪除
  3. Stella 姐,我也是差不差17年冇去泰國了,泰國我只去過曼谷,布吉和芭堤雅.

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰國曼谷、布吉和芭堤雅皆宜吃喝玩樂,和水上活動,水上活動就不啱我了!所以咁多年都冇再遊泰國!

      刪除
  4. 我都好恨去曼谷。幾年有親戚去過幾次華欣,都讚地方好靚,比曼谷舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 華欣是郊區是比曼谷市恬靜得多!

      刪除
  5. 我無去泰國好耐咯,見你去得咁開心,我都心思思想去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 曼谷依然很塞車,你喜歡自由行要跟鐵路行,自由行可以發掘更有趣的旅程!

      刪除
  6. 可樂咖啡又幾特別...
    可能香港的舖租貴,所以相對其他東南亞國家就比較經濟抵食~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可樂咖啡味道唔錯!
      在泰國飲食和購物雖然比香港較相宜少少,但購物興趣一般,但拎!

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...