2019年8月5日 星期一

順德潑水龍舟

2019-6-10

我們到達順德杏壇鎮龍潭村,正値開始祈福拜祭儀式,
待中午飯後就開始潑水龍舟巡遊,龍舟相遇就會互相潑水,
船頭船尾有幾位健兒,一個一個的肩膀,
不時將身體「印」上「印」落,
彈吓彈吓,令到艘龍舟都彈吓彈吓,表現動態力活潑! 

掌舵龍舟頭位的健兒,就不時左右擺動龍頭,
健兒們都有著無窮活力投入活動中,
臉上展露著陽光笑容;龍舟經過到石橋,
 龍舟上有部份的健兒用手勢趕走我們,
我當然不明白:繼而他們用水潑上橋,企圖趕開我們,
起初我誤會他們跟我們橋上觀眾玩,我左閃右避之下,
前排影友告訴我,你快的踎底啦! 
有部份龍舟上的龍頭不可以被橋上女性跨過,
你不迴避,就用水潑走你囉!呵!原來如此!
入鄉不知規例,真係唔好意思,
連累前排影友濕身或相機添!





































見識過順德杏壇鎮龍潭村的潑水龍舟,
在下午1:45我們開始離開,傍晚已經返回羅湖,
結束兩天霧荷和潑水龍舟行程了!

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 霧荷和潑水龍舟一動一靜的活動,都很有氣氛和熱鬧。

      刪除
  2. 精彩呀,最鐘意呢啲水花四飛場面.

    回覆刪除
  3. 影得好靚,好有動感!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 對,香港的太平日子可能是一去不返。

      刪除
  5. 潑水龍舟巡遊
    龍舟相遇互相潑
    船頭船尾健兒搭肩
    將身體彈上彈落
    令到艘龍舟都動態活潑
    掌舵左右擺動龍頭
    龍頭不可以被橋上女性跨過......

    回覆刪除
  6. 弄濕相機會否容易壞呢??
    有節慶的時候,村鎮很有氣氛~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 少少潑濕冇問題既。
      我就是到村鎮感受一下氣氛。

      刪除
  7. 我知道順德d龍舟隊係好勁架!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 一年一度傳統地方文化,的確熱鬧。

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...