2019年10月9日 星期三

大自然生物動態(中)

家人到肯亞旅遊後,
 分享生活在大自然空間的動物照片,
看見牠們自由自在的生活,
表現出奔放和喜樂,
相對在籠牢生活的動物,
的確有天淵之別!





早晨!




我們互相問好!

  


享受早餐,第二輪食客在右邊等待中!
  


 這邊廂線條優美的班馬享受浸浴之樂!










兩座龐然巨物,背道而馳。



這家大象親子散步中。






那家豹子懶洋洋

 





而家我上黎做總指揮。
 
 
 
兼做高級天文台長!

 
 
佢係初級天文台長咋!


 
大王嘆緊下午茶,請勿騷擾!



 
河馬過河,唯我獨尊。

  

 
過河神仙



 
做個心心咀型畀人類朋友打卡!



 
河馬媽媽的一對活寶貝,有子萬事足。



 
殊...靜的!
佢哋正在交頭接耳講緊....
亞邊個...亞邊個...










我牙勢勢,凶緊後面呀!



 咁我們量你都唔敢凶我地既!


 

我就住剝花生睇吓你表演啦!




 流料!不如眠一眠好!



曬氣!

 
 



風吹草低展現我雄姿!







。。。待續。。。

20 則留言:

  1. 好犀利的野生動物博覽^^

    回覆刪除
  2. 俾我去可能會有D驚.......第一張日落相好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會有D驚.......日落比日出容易拍到,第一張是日出,幸好照片有時間顯示。

      刪除
  3. 好欣賞你豐富想像敘述動物的體態圖片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 照片不是我拍攝,所以更要投入了!

      刪除
  4. 非常珍貴的照片!謝謝分享!加上你的旁述,好過自己去睇。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 是,遊客作了鐵籠裏的動物,世界轉流轉。

      刪除
  6. d豹真係好靚,又唔怕人可以跳上車頂哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋嘅地球,只有躲在鐵籠裏的遊客怕牠們!

      刪除
  7. 嘩, 走左上車頂, 有驚嗎?
    真的大開眼界, 見到咁多動物。

    回覆刪除

武漢「同心花海」&「荊州古長城」&「莫愁村」

  2024-3-22 在武漢兩個清早上都看見黃澄澄的晨光,昨天的酒店玻璃窗一片朦朧, 沒有拍攝,昨晚入住「枝江丹陽國際大酒店」,可以打開窗口拍攝了!         是日前往宜昌枝江市問安鎮同心村「同心花海」賞花, 「同心花海」生態觀光園是集中花海觀光,叢林漫步, 體驗田園遊樂...