2020年4月19日 星期日

我的水彩畫習作~名號

我的水彩畫習作~名號

 

人雖不漂亮,畫靚個名號,

輸人不輸陣,香港人精神!



用不同的角度拍攝,挺有趣。

















呵!呵!呵!

YEAH!

YEAH!

 

YEAH!


18 則留言:

  1. 靚人靚名!小妹妹吃醋了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵呵,太誇讚了!但我已樂透啦!十分感謝。

      刪除
  2. 不同角度睇嘅字體都唔同,好特別!

    回覆刪除
  3. 有咁多唔同角度又幾特別喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍攝時候都是無意發覺,否則,張畫感覺都呆板。

      刪除
  4. 圖片有創意,希望香港精神人人同心!

    回覆刪除
  5. 呵呵!估唔到一個名字有咁多變化,真係百變Stella....讚!

    回覆刪除
  6. 早陣的透視學課程裡,我都有張寫自己名的透視畫法~~
    唔同角度拍攝,有唔同的感覺!!

    回覆刪除
  7. 我也喜歡寫這類立體字,尤其是在設計橫額的時候。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為宅在家中,才首次學習。希望有機會欣賞你的佳作。

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...