2020年4月7日 星期二

寶島遊~中山樓

2019-12-17  第九天



早餐後,在等候旅遊巴士之際,
拍攝十字路口的繁忙交通情況



 


往中山樓途經忠烈祠





 也途經圓山飯店




中山樓興建1966年,是為紀念國父孫中山先生
百年誕辰,因此在設計與裝飾上融合許多吉祥元素,
另一為使民國政府在正式集會、慶典、接待國賓時,
有適合之場地,並讓國際人士領略中華文化之精粹。




由蔣介石提寫的中山樓匾額
 
  





來到中山樓參觀有導賞員,引領導賞講解, 
全樓以中國宮殿建築式樣,樓內樓高三層,
內部設有可容納約1,800人的會議廳,
與可容納2,000人的餐廳各一座






遍布內外有多達48種造型各異之宮燈,
 室內佈置更有不少近代家書畫作品。






















 








樓內有個非常受歡迎的打卡位










參觀一棟仿福建土樓的建築物,苗栗客家圓樓。





 


 


 


 



 


 


有趣的微型縮影








。。。待續。。。

20 則留言:

  1. 原來台北都有客家圓樓,以為苗栗先有.

    回覆刪除
  2. 照片景色,熟口熟面。圓山飯店對落,𤟜是馬拉松其中的路段。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵!馬拉松真係唔知道幾時再見。

      刪除
  3. 回覆
    1. 台灣地方大,建築物可宜古宜今。

      刪除
  4. 沒去過中山樓,原來入面長這樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是第一次見識,因為10天遊,到過很多地方,是5天遊沒有到過的景觀。

      刪除
  5. 青山綠樹環抱,中山樓周圍環境都好靚, 當然打卡位那位仲靚呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我愛打卡位,令我立刻變得富有起來,不是立刻變靚D,哈哈哈,也多謝你誇讚我靚!樂透了!

      刪除
  6. 見到果個圓樓,我突然以為去左福建!哈哈!

    回覆刪除
  7. 打卡位果然幾特別!!現在在疫情內出遊,沒麻煩嗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 遊台灣已經是去年12月初,所以冇影響。

      刪除
  8. 我去台灣無去哩度,好多建築仿古中國風格,福建風格
    而客家人佔台灣人口佔20%,反而客家文化又唔多見

    回覆刪除
  9. Stella姐,台灣去過冇十次都有九次,不過中山樓冇去過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,九次、呵!十次我咁就冇咁多,今次10天遊有很多地方未到

      刪除
  10. 中山檈好似頂戴皇帝帽咁, 幾有特色、趣味!

    回覆刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...