2020年9月7日 星期一

自家製特飲

雖然已經立秋,爭秋奪暑仍然悶熱,

暑熱天氣飲有乜好飲呢?!
 
 
我是第一次煲香芧檸檬薏米水 
香芧與檸檬味道非常夾,煲了45分鐘,
香氣也飄揚45分鐘,加入冰糖,
甜甜酸酸又有質感,非常好飲呢!
 
 
在網上搜尋香芧好處,
原來香芧好處多不勝數!
 
 
 
 
 



 

我最常煲麥冬薏米果皮紅棗水,

麥冬:養陰生津,潤肺清心。
薏米:性質偏寒健脾止瀉
果皮:理氣健脾,燥濕化痰。
紅棗:補虛益氣、養血安神

味道雖然比較清淡,但有益身體,煲焗又簡單。
 
 
 
有時候,我簡簡單單焗泡羅漢果水,
甜甜甘甘味道頗好飲,
羅漢果味甘性涼,
有潤肺止咳,生津止渴的功效


我過去一直沿用啡黑色的羅漢果,
今次試用金黃色羅漢果。
 


網上資料顯示:金黃色羅漢果在真空狀態下
進行低温脫水,保持應有養份同纖維。


中醫師則表示:羅漢果性涼味甘,
補肝健脾,通便潤腸等作用。


第一次嘗試羅漢果,味道清甜回甘,
啡黑色的羅漢果味道的確有輕微分別。




我用小電壼煲羅漢果水,飲完會加少許果皮翻煲。
 

16 則留言:

  1. 多款健康飲料,謝謝分享!

    回覆刪除
  2. 睇見就想飲,最鍾意食薏米,口感好好。

    回覆刪除
  3. 有個養生壼好方便,隨時可以泡製一些健康茶來飲~~
    檸檬薏米好飲嗎??想像中味道很酸,似檸檬茶?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加冰糖好好飲,再加埋香茅另一個層次。

      刪除
  4. 回覆
    1. 就是不想飲汽水,又唔想淨係清水與茶,所以給家人多個選擇。

      刪除
  5. 多謝分享你的營養飲品。

    回覆刪除
  6. 我只飲綠色的羅漢果,黑色果種味道我接受唔到.秋天我經常和雪梨無花果一起煲水,好好飲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 羅漢果水的確好飲,雪梨無花果好潤都好好飲。

      刪除
  7. 檸檬薏米水我而家成日幫襯外面啲舖頭,keep住飲對身體好有幫助!🍋

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家啲舖頭好好多,我年經時候,很多啲舖頭,豆漿、竹蔗溝水溝都淡茂茂架。

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...