2020年9月23日 星期三

自家製椰汁紅豆碗仔糕

 疫情閒在家中,觀看網紅分享砵仔糕製作,

發覺原來十分簡單,於是購買沾米粉,

開始自家製砵仔糕,因為沒有砵仔,用飯碗好了!

 

 

 網紅用料是沾米粉70克、粟粉20克、木薯或澄麵粉10克。

我沒有木薯與澄麵粉,所以改用馬蹄粉10克。

 

 網紅有用生油抹砵仔,也有網紅是沒有用生油抹砵仔,

我選擇後者是成功的。

 

我在超市找不到罐頭紅豆,祇找到紅腰豆,

所以我選擇買了一包紅豆,回家浸過夜,煲淋待用。

 

材料凖備好,篩粉、伴粉漿、下碗、開始蒸糕,

15分鐘完成,待涼後可品嚐了!

 

我用冰糖與椰漿做了椰汁碗仔糕,很清甜、椰香、

爽滑可口,椰汁碗仔糕有個肚臍,成功了!

 

 

 



 
一包紅豆只用了極少,加塊果皮煲紅豆糖水。


😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 是的,原來很容易做,我都是玩玩嚇而已。

      刪除
  2. 哈哈!砵仔糕變成碗仔糕,十分有創意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是玩玩嚇而已,不想又去買幾個砵仔啦!砵仔很平,但不想揾地方放砵仔。

      刪除
  3. 睇到我心郁郁都想試下做喎!!'

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是睇視頻睇到心郁郁才試試,原來很容易做,我都是玩玩嚇而已。

      刪除
  4. 你好叻,缽仔糕看似簡單其實都幾難,粉漿要較得啱啱好~~
    我就未整過似樣的缽仔糕...

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎了!我多睇幾個視頻,揾到一個份量少的,試試造,原來很容易做,我都是玩玩嚇而已。

      刪除
  5. 一個碗糕,要多豆吖唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!多謝大廚師賞面,立刻到!

      刪除
  6. 似模似樣喔, 火姐叻叻!
    我試過整雞蛋仔, 成功七成者哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 整雞蛋仔要買個波板型烘焙模,我不玩了!我連砵仔都唔添置啦!

      刪除
  7. 椰汁紅豆碗仔糕是我的至愛, 你造的糕真材實料,睇到我口水流流....!

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰汁紅豆也是我的至愛,大家都啱味道,要一齊嚐嚐了!

      刪除
  8. 我都中意食啊,但要少豆,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,有豆有嚼勁口感,我有家人不要豆。

      刪除
  9. 可以自己整紅豆碗仔糕,叻極👍

    回覆刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...