2019年12月17日 星期二

沖繩~名護菠蘿園

2019-9-28
雖然菠蘿火車停在名護菠蘿園大門前,
但我們到達菠蘿園馬上排隊,
坐菠蘿造型的遊園車「鳳梨號」,
穿梭小橋流水、鋪青疊翠的亞熱帶植物園。

特別在遊園車為無人駕駛,全自動駕駛,
轉彎時軚盤會自行轉動,感覺令我有點兒興奮,
難怪成為名護菠蘿園的熱點活動
  
















遊園車之旅全程約10分鐘,
尾段會駛過一大片鳳梨田,
裏面種滿100個品種的鳳梨。
  



假菠蘿





真菠蘿
















我們在菠蘿樂園瀏覽巨型動物園、
恐龍探險之旅、貝殼展覽館、貝殼商場、
菠蘿酒廠、工廠生產線葡萄酒館。
































我沒有購買的菠蘿酒。



。。。待續。。。

16 則留言:

  1. 都幾多嘢睇...生物化石幾吸引~~
    菠蘿酒個樽好靚,初時以為菠蘿香水~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個樂園有玩有食都不錯,輕鬆愉快又一個景觀。

      刪除
  2. 以菠蘿做主題公園,構思唔錯,一來多個旅遊景點,二來可以推廣菠蘿美食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,生果又健康。原來仲可以釀酒

      刪除
  3. 原來菠蘿是這裏特產
    幾靚喎啲貝殼

    回覆刪除
  4. 反而我對波羅酒有興趣喎
    唔知味道係咪好正呢😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 我郡冇試和買,當是一份旅遊見識。

      刪除
  5. 睇你介紹菠蘿園真是好多元化呀!

    回覆刪除
  6. 幾多嘢睇哦,我會自己轉軚多啲 :P

    回覆刪除

武漢「同心花海」&「荊州古長城」&「莫愁村」

  2024-3-22 在武漢兩個清早上都看見黃澄澄的晨光,昨天的酒店玻璃窗一片朦朧, 沒有拍攝,昨晚入住「枝江丹陽國際大酒店」,可以打開窗口拍攝了!         是日前往宜昌枝江市問安鎮同心村「同心花海」賞花, 「同心花海」生態觀光園是集中花海觀光,叢林漫步, 體驗田園遊樂...