2020年10月21日 星期三

閒遊數碼港商場

闊別幾年的數碼港,9月下旬相約朋友到商場閒遊。

 數碼港商場設有大型超級市場、食肆、零售店舖、

時裝店及豪華舒適的數碼港百老匯電影院, 

是一個適合一家大小及情侶拍拖的休閒好去處。

 

商場對出的數碼港互動遊樂場,

還有一大片可供大眾散步的草地及海濱長廊,

 喜歡吃自助餐的人大可到數碼港

艾美酒店 Le Meridien 品嘗美食

但只在星期六日提供自助午餐,

所以,今次我們未能一嘗自助午餐




 


 

 





















 
 
 

 
 
。。。待續。。。


20 則留言:

  1. 數碼港冇乜人,喺度翻工該幾舒服,不過放工迫車就麻煩啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對的!
      但我是閒人,所以避開返工放工時間到遊。

      刪除
  2. 環保透光天花是數碼港的特色正得讚賞👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!現在商場已多採用環保透光天花`,感覺很好。

      刪除
  3. 這裡的環境很寬敞,而且遊人也少,好似很靜......

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確很靜......我行商鋪也當散步。

      刪除
    2. 其實這個疫情時期選這些地方去去仲好,你識揀!!

      刪除
    3. 沒法子,疫情之下,要自我保護為上,自己打理好自己,減少家人擔心。

      刪除
  4. 睇嚟人流唔多,加上在疫情底下,在此營商相信並不容易。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次到遊都人流唔多,疫情底下到遊更少人流,店鋪也不多,有閒可以睇埋場電影才離開。

      刪除
  5. 咁少人, 閒逛都好舒服。
    第一張圓圈好得意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡的環境很寬敞,遊人也少閒逛都好舒服。
      第一張圓圈是數碼港大門入口。

      刪除
  6. Hi, Stella, 數碼港商場我都未去過, 亦唔知係邊 😢
    佢有 facebook Arcade at Cyberport 數碼港商場 & 網頁 :
    https://www.facebook.com/arcade.cyberport/
    https://arcade.cyberport.hk/
    日後有機會一定要去數碼港走一回, 謝謝 Stella 好介紹 ❗️

    此外, 〖天能〗現在是熱話題喎, 妳睇佐未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你推介,看過天能簡介,是一套引人入勝的電影。
      仲可以在數碼港戲院睇番套電影呀!
      謝謝你來分享!

      刪除
  7. 印象中此地只去過一次,很多年前,人流不多,好像沒有你相片中的多姿采,抽空去走走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在人流也不多,疫情未退,我揀這裏逛逛和用膳。

      刪除
  8. https://usweiwei.blogspot.com/2013/10/2009_9.html
    我在2009年去過數碼港之後, 每次回港都忘記舊地重遊! 感恩 Stella 喚回我的記憶。

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 疫情未完全退掉,我都選擇較寧靜嘅商場逛。

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...