2020年11月21日 星期六

中環海濱摩天輪

 三人行,逛過618上海街,再到尖沙咀碼頭確定沒有黃昏美景,

我看見中環的摩天輪,不自覺說出自己還未乘坐,兩位友人雖然乘坐過,

但不介意陪伴我乘坐,但適逢星期六,乘客不少,

不過,三個女人一個墟,排隊就開墟好了! 

我們一直聊天,排隊用了多少時間都冇理會了!

終於可以踏入摩天輪,由於限聚令,我們三人可以佔據一個車廂,

摩天輪升到離地60公尺高的空中,從不同角度欣賞香港夜景,

 性價比高的摩天輪玩足3圈, 抵玩!在現場買票都係20蚊咋,

而且送埋小食與飲品優惠券添!

 

由於幾年前已經拍攝過摩天輪,

今晚只是用手機拍幾張紀錄照片,

坐過摩天輪後,我們才吃晚飯

 後,大家帶著愉快心情回家,

期待下次再約欣賞、拍攝照片。














18 則留言:

  1. 依家摩天輪下面好似有得睇大電視表演.

    回覆刪除
  2. 2018年我才第一次享用天星碼頭附近的摩天輪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好抵玩,咁你仲早過我呢!

      刪除
    2. 我印象中長者是免費的, 那天我和三位同學一齊, 全部免費。

      刪除
    3. 現在要購票,但都抵玩既。

      刪除
    4. 我們免費, 只坐了一轉, 便要離場。

      刪除
    5. 呵!可能之後有更改了!

      刪除
  3. 火姐, 我都沒坐過, 20元抵玩喔。
    在高空欣賞維港一定好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 抵,坐三個圈。
      隔著玻璃影相就唔得了。

      刪除
  4. 坐過幾次,但夜晚就未試過,應該會更靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上有燈光一定靚,揾日我都日間去坐坐先。

      刪除
  5. 我乜都執輸過人,未坐過摩天輪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵!不是呢!只是我是坐唔定,喜歡周圍逛。

      刪除
  6. 摩天輪都幾有節日氣氛,尤其聖誕涷涷哋的天氣,唔覺冷反而溫暖~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上摩天輪,發出光芒照耀寂靜的中環。
      是架!香港天氣凍的日子不多。

      刪除
  7. 坐三個圈只係二十元,又幾抵玩喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,相對初期的$100,有很大的折扣。

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...