2020年11月24日 星期二

樂華邨的圓咕碌

20-11-18下午,我來到位於觀塘區的樂華邨,

因為邨內的停車場天台設有多幅淡藍色的圓形開口水泥牆,

多個圓圈貫穿成為一條淺藍色背景的時光隧道,

簡潔的色彩加上日照光影,拍攝出有特色的照片,

所以今次只是來看看環境,稍後再約朋友一齊玩。

 



 

原來咁有特色的水泥牆,是有兩個位置設置, 

我在第一個位置看見美少女有攝影師為她拍攝,

我在她同意下拍攝了一張,她也讓開位置讓我拍攝環境。

 

 

 

 

  

 

我在第二個位置看見有多位影友在拍攝,此刻日照光線更明朗,

我不想浪費咁靚的光影,請影友用手機替我拍攝幾張便離開。





 

 

 

 

從這個方向可以拾級而下,很快便到達牛頭角與淘大花園的位置。

 

16 則留言:

  1. 這裏是影人像熱點,你好有做model天份 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 要有光線才完美,謝謝你,我是不合格的毛豆。

      刪除
    2. 哈!哈! Philip 你該請 Stella 做你的 model 呀!

      刪除
    3. 呵呵!我貼錢都冇人願意呵!

      刪除
  2. 圓形設計水泥石造型給大家玩樂做形態又是打卡好去處呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,原來有比我更早有人到遊了!

      刪除
  3. 個景几得意喔, 火姐做埋毛豆,影得好開心哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見光影很靚,請拍友按手機拍幾張啦!下次黎又唔知會否遇上喔!

      刪除
  4. 睇第一張相仲以為你煉咩功.....哈哈

    回覆刪除
  5. 睇嚟stella出馬,一啲都冇輸蝕比個美少女喎~~~~
    都算是舊式屋村的一些特色!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎了!逝去的青春永不回來!謝謝你!
      同意的。

      刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...