2020年11月2日 星期一

自家製馬蹄糕

我因疫情閒在家中,因此經常上網觀看網上資訊,

學習繪畫、煲劇聽歌之餘,也觀看網紅廚神分享美食製作,

之前觀看的砵仔糕製作後,發覺原來製作簡易,

我馬上照辦煮碗,初嘗成功滋味的我,

再向我喜歡的馬蹄糕學習,原來也是非常簡易,

令我再次嘗得到成功滋味,Yeah!

 
 

 




 

18 則留言:

  1. 依家四處都危險,整嘢食最啱 ;-)

    回覆刪除
  2. 我細個比較鍾意食馬豆糕多啲!🤗

    回覆刪除
  3. 一個疫情,培養出很多廚師甜品師。😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,所以大家都胖了!
      哈哈,我才不是呢!

      刪除
  4. 我係為食貓, 流緊口水.....!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝捧場,原來大家都是為食貓🤣

      刪除
  5. 很佩服諸位網友,個個都是煮食高手,我淨係識食,過年,最喜吃馬蹄糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得11年前我初接觸網誌,發覺網友們都是高人,每位博友都各有所長,欣賞網友的網誌令我大開眼界,獲益良多。
      可惜,隨時間的流逝,網誌顯得失去時代感。
      今篇「馬蹄糕」是疫情下,我無意間的產品,真的見笑了!
      馬蹄糕清甜爽口,是很受大家歡迎的。

      刪除
  6. 見到粒粒馬蹄, 真材實料,正呀!
    我之前都試玩, 不過唔太成功哈,後來又玩雞旦仔,成功左哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的至愛
      煎香食好好味,
      自家製當然至好味

      刪除
    2. 雞旦仔正呀!我不想買雞旦仔夾模,所以不玩雞旦仔啦!
      砵仔糕與馬蹄糕我都是上網學,原來很容易做。

      刪除
    3. 煎香食的確好好味,但疫情令我發福不少,所以要忍忍口,吃得清淡少許!

      刪除
  7. 你自家製的馬蹄糕都好好~~~過年可以做來應節!!!

    回覆刪除

武漢「大洪山櫻花谷」&「長江榮耀號.夜遊豪華晚宴」

2024-3-23    來到隨州自在谷酒店宿一宵,凌晨5點多下雨並行雷閃電,現在雨量減少了, 雀鳥開始鳴叫,酒店冇morning call服務 ,但是湊巧有天然morning call~行雷。   早晨餐後前往大洪山櫻花谷,櫻花谷屬於大洪山核心賞櫻景點, 谷內有古櫻花樹和親子樹...